پایان تنیس ۱۰۰۰ امتیازی بانوان با قهرمانی صبا خیرمنش

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:16
پرونده رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی تنیس بانوان با معرفی نفرات برتر این مسابقات بسته شد.
پایان تنیس ۱۰۰۰ امتیازی بانوان با قهرمانی صبا خیرمنش
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی تنیس بانوان در سال جاری در مجموعه تنیس پارک مجموعه ورزشی آزادی برگزار و در پایان تنیسور‌های برتر معرفی شدند. 
 
در فینال این مسابقات صبا خیرمنش با نتایج مشابه ۴-۶ از سد کیانا رشادی‌نژاد عبور کرد و با کسب این نتیجه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و نوژین نیک‌پور و نیایش احمدی نیز مشترکا سوم شدند. به این ترتیب اولین دوره مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی تنیس بانوان که از ۱۶ فروردین ماه با حضور ۶۸ تنیسور و به سرداوری شهرزاد لازم‌زاده و مدیریت سارا آزاد دوست آغاز شده بود امروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
 
در این رقابت‌ها تنیسور‌هایی از استان‌های فارس، اصفهان، مازندران، گیلان، البرز، تهران، زنجان، خراسان رضوی، اردبیل، خوزستان، قزوین و سمنان حضور داشتند. در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها شاهرخ کشاورز دبیرکل فدراسیون، بهزاد رحمانی رئیس هیات تنیس تهران و سینا ابراهیمیان رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس حضور داشتند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.