در تخصیص بودجه ۱۴۰۰ شاهد لابی گری و چانه‌زنی هستیم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 آذر 1399 - 12:50
اراک- نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان گفت: تصویب قانون متوازن به ضرر استان‌هایی است که فقط اسم توسعه یافتگی را یدک می‌کشند، نمونه بارز آن استان مرکزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن آصفری ظهر پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: متأسفانه منطق در بودجه حاکم نیست و تنها شاهد لابی گری و چانه‌زنی هستیم و نمی‌توانیم استان مرکزی را با استان‌های چون البرز، قم و تهران مقایسه کنیم به دلیل اینکه همه می‌دانیم از لحاظ در شرایط یکسان قرار نداریم.

وی افزود: تصویب قانون متوازن به ضرر استان‌های مانند استان مرکزی است که بدون توسعه فقط اسم توسعه یافتگی را یدک می‌کشد. برخی از شاخص‌های توسعه یافتگی همانند آب آشامیدنی آموزش و پرورش به رفاه، بهداشت و… به شمار می‌روند، که البته متأسفانه در همین موارد هم در استان مرکزی مشکلات زیادی را شاهد هستیم.

آصفری خاطرنشان کرد: برخی از روستاهای در استان آب آشامیدنی و خانه بهداشت و مشکلات جدی دارند اما به رغم اقدامات خوبی که انجام شده در استان هنوز به جایگاه توسعه یافتگی فاصله بسیاری داریم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان بیان کرد: ادارات باید هزینه‌ها را کاهش دهند و در فروش و ارائه اموال منقول و غیر منقول و دقت کافی را داشته باشند تا بعداً با مشکلات عدیده‌ای روبرو نشوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.