انتقاد فرماندار تهران از حفر چاه‌های غیرمجاز در تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:21
فرماندار تهران با اشاره به حفر چاه‌های غیرمجاز در تهران گفت: باید با متخلفان برخورد شود.

انتقاد فرماندار تهران از حفر چاه‌های غیرمجاز در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،حسین خوش‌اقبال گفت : در جلساتی که برگزار شد، از سوی دادگستری استان تأکید شد در صورت دریافت گزارش‌های مربوط به حفر چاه‌های غیرمجاز، برخورد قانونی و قاطعی صورت گیرد. تمام اقدامات باید در چارچوب قانون و مقررات انجام شود و افرادی که قوانین را رعایت می‌کنند باید تشویق شوند و با متخلفان نیز برخورد شود.

وی با اشاره به کاهش بارندگی‌ها و کمبود منابع آبی، گفت:اقداماتی از جمله انتقال آب از سد طالقان و سایر سد‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

 فرماندار تهران افزود: در شهر تهران پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته و اعتبارات لازم نیز اختصاص یافته است. مجموعه دستگاه‌های اجرایی اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند؛ اما واقعیت این است که ناترازی در حوزه آب و برق همچنان پابرجاست.

آقای خوش‌اقبال با تأکید بر اهمیت همراهی مردم گفت: همان‌طور که در زمستان گذشته مردم در زمینه مصرف گاز و برق همکاری خوبی داشتند، انتظار داریم در تابستان پیش‌رو نیز شهروندان تهرانی در زمینه صرفه‌جویی آب و برق همکاری کنند.

 فرماندار تهران با اشاره به وضع منابع آب زیرزمینی گفت: وضع منابع زیرزمینی چندان مطلوب نیست؛ امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده در استان بخشی از این مشکلات رفع شود؛ اما بخش دیگر نیازمند تغییر الگوی مصرف و فرهنگ‌سازی عمومی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.