صعود رعد پدافند و عقاب اصفهان به نیمه‌نهایی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:21
تیم‌های رعد پدافند ارتش و عقاب نیروی هوایی اصفهان جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بوکس را کسب کردند.

صعود رعد پدافند و عقاب اصفهان به نیمه‌نهایی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، فصل جدید لیگ برتر بوکس از ۲۶ اسفند با حضور هشت تیم آغاز شد که در دیدار افتتاحیه و از گروه نخست، هیات تهران برابر نیروی زمینی به برتری دست یافت.

در فصل جدید هشت تیم حضور دارند و مسابقات در دو گروه برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم از هر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد.

در گروه یک، تیم‌های نیروی زمینی، هیات بوکس استان تهران، هیات بوکس استان مرکزی و آذرخش فارس قرار دارند و در گروه دو نیز تیم‌های رعد پدافند ارتش، عقاب نیروی هوایی اصفهان، خوی و مازندران به مصاف هم می‌روند.

مسابقات گروه دوم به صورت متمرکز از روز پنجشنبه به میزبانی رعد پدافند و در بابلسر آغاز شد و در نهایت، امروز شنبه تیم‌های صعود کننده به نیمه‌نهایی مشخص شدند.

پس از مسابقات برگزار شده، رعد پدافند ارتش با غلبه بر حریفان خود و کسب سه پیروزی به‌عنوان تیم نخست راهی نیمه‌نهایی شد و عقاب نیروی هوایی اصفهان نیز با دو پیروزی و یک باخت، در جایگاه دوم قرار گرفت و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد.

زمان و محل برگزاری دیدار‌های گروه نخست، به‌زودی اعلام خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.