مصدومیت ۵ نفر در زمین لرزه شهرستان رشتخوار خراسان رضوی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:31
مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از جزئیات زمین لرزه امروز شهرستان رشتخوار خراسان رضوی گفت.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سیدعلی منیری در ارتباط با خبر ساعت ۸ صبح در خصوص زمین لرزه شهرستان رشتخوار، گفت: کانون زلزله شهرستان رشتخوار بوده که باتوجه به نزدیک بودن آن به گسل در شهرستان‌های تربت حیدریه و زاوه، تدابیری هم برای آن مناطق پیش بینی شد که در فرمانداری هر سه شهرستان، با تشکیل ستاد، بازدید و ارزیابی صورت گرفت.
وی ادامه داد: در روستا‌های اصلی از جمله براکوه‌نو، باسفر و علی‌آباد دامن که کانون زلزله بودند تا این لحظه هیچ گونه خطر و آسیب جدی نشده بود و تنها ما پنج مصدوم داشتیم که سه مصدوم در شهرستان رشتخوار و دو مصدوم در تربت بودند که آن هم به دلیل خروج اضطراری و اضطراب‌های ناشی از وقوع زلزله آسیب دیدند. 
مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: با مدیریت فرماندار این سه شهرستان تیم‌های ارزیاب هلال احمر اعزام شدند و روستا‌ها را بازدید کردند. تا الان خدا را شکر در این زمینه نکته‌ای نداشتیم و تمام تیم‌های امدادی ما؛ هفت تیم در این سه شهرستان آماده‌باش هستند. در کنار آن، تیم‌های پنج شهرستان اطراف هم آماده‌باش هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.