تور جهانی تنیس؛ یزدانی و معظم صعود کردند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:38
راند نخست جدول اصلی تور جهانی تنیس مردان در شرایطی پیگیری شد که ۲ نماینده ایران موفق به صعود به مرحله بعد شدند.

تور جهانی تنیس؛ یزدانی و معظم صعود کردند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی در حالی به میزبانی کشورمان و در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شد که تنیسور‌های حاضر در این رویداد با برگزاری ۱۶ دیدار انفرادی و یک دیدار ۲نفره به مصاف حریفان خود رفتند.

در راند نخست جدول اصلی، علی یزدانی با نتیجه ۱-۶ و ۶-۷ فدی بیدان از لبنان را بُرد و در دومین بازی این مرحله معین معظم از سد نماینده هند عبور کرد. در پایان این مرحله نمایندگان ایران، استرالیا، ترکیه، هند، روسیه، فرانسه، ایتالیا و الجزایر به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافتند. در جدول دونفره نیز ۸ تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

این مسابقات امروز با ۱۲ مسابقه ادامه می‌یابد. هفته نخست تورجهانی تنیس مردان با جایزه ۱۵ هزار دلاری از۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود. هفته دوم این مسابقات نیز از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. سرداوری هفته نخست بازی‌ها بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.