گزارش سال ۱۴۰۳ تترلند منتشر شد؛ ثبت رکوردهای جدید در جذب کاربران و معاملات

دیجیاتو دوشنبه 22 اردیبهشت 1404 - 13:03
گزارش عملکرد تترلند در سال ۱۴۰۳ نشان دهنده رشد ۷۱ درصدی در تعداد کاربران، افزایش ۱۹۷ درصدی سفارش‌گذاران و رشد ۱۱۸ درصدی معاملات موفق است.   به گزارش دیجیاتو، تترلند سال ۱۴۰۳ را با ثبت دستاوردهای چشمگیر به پایان رساند. آمارهای منتشرشده در گزارش سالانه این پلتفرم معاملات رمزارزی که با عنوان «گزارش آسمان هفتم […] The post گزارش سال ۱۴۰۳ تترلند منتشر شد؛ ثبت رکوردهای جدید در جذب کاربران و معاملات appeared first on دیجیاتو.

گزارش عملکرد تترلند در سال ۱۴۰۳ نشان دهنده رشد ۷۱ درصدی در تعداد کاربران، افزایش ۱۹۷ درصدی سفارش‌گذاران و رشد ۱۱۸ درصدی معاملات موفق است.  

به گزارش دیجیاتو، تترلند سال ۱۴۰۳ را با ثبت دستاوردهای چشمگیر به پایان رساند. آمارهای منتشرشده در گزارش سالانه این پلتفرم معاملات رمزارزی که با عنوان «گزارش آسمان هفتم تترلند» منتشر شده، حاکی از آن است که این سکو با وجود نوسانات گسترده در بازار، توانسته است در شاخص‌های عملکردی رشد مناسبی را تجربه کند.

گزارش سالانه تترلند نشان می‌دهد که میانگین نرخ تتر در سال گذشته با ۵۷ درصد افزایش به ۸۲هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

ویدئوی زیر گزارش سال ۱۴۰۳ تترلند را به‌طور خلاصه به تصویر کشیده است:

در بخش کاربران، تترلند به رشد ۷۱ درصدی در جذب مخاطبان دست یافته است. تحلیل دموگرافیک کاربران نشان می‌دهد که ۳۸ درصد از کاربران در گروه سنی ۲۵ تا ۳۵ سال قرار دارند و سهم بانوان از کل کاربران به ۲۲ درصد رسیده است. استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب بیشترین سهم را تعداد کاربران این پلتفرم دارند.

معاملات در تترلند با رشد در خور توجهی همراه بوده و تعداد سفارش‌گذاران ۱۹۷ درصد و حجم کل معاملات ۳۸ درصد افزایش یافته است. همچنین، تعداد معاملات موفق رشد ۱۱۸ درصدی مواجه بوده، تراکنش‌های معامله آسان نیز ۳۶ درصد رشد داشته و کاربران در مجموع ۱۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان پاداش از قلک تترلند دریافت کرده‌اند.

تترلند سرویس‌هایی شامل سرمایه‌گذاری آسان، اعتبار ۴ قسمته دیجی‌پی و سرویس واریز کارت به کارت را ارائه می‌کند. مبدل رمزارزی این پلتفرم که امکان خرید و فروش رمزارز بدون کارمزد را ارائه می‌کند، با پشتیبانی از بیش از ۵۳۰ ارز دیجیتال و رشد ۲۳۷ درصدی تراکنش‌ها، به یکی از خدمات پرطرفدار تترلند تبدیل شده است.

رضایت کاربران از دیگر نقاط قوت تترلند در سال گذشته بوده است. بر اساس این گزارش، شاخص NPS در این پلتفرم به ۷۵.۴ درصد رسیده و رضایت از پشتیبانی آنلاین ۹۱ درصد ثبت شده است. شاخص NPS یا Net Promoter Score یک معیار رضایت مشتری است که نشان می‌دهد چقدر احتمال دارد مشتریان شما را به دیگران توصیه کنند. این شاخص به عنوان یکی از رایج‌ترین شاخص‌های ارزیابی موفقیت کسب‌وکار در کسب رضایت مشتری تبدیل شده است.

تترلند برای سال آینده نیز برنامه‌های متعددی در نظر گرفته است. گسترش خدمات معاملاتی، هوشمندتر کردن تجربه کاربری و توسعه سیستم دعوت از دوستان از جمله اولویت‌های این پلتفرم در سال جدید خواهد بود.

گزارش سالانه تترلند را می‌توانید در این آدرس مطالعه کنید.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.