به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای تحول اداری مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان، گفت: خدمت دلسوزانه و صادقانه در شرایط فعلی کشور، مصداق کار جهادی است.
وی با بیان اینکه وظیفه ما ایجاد رضایتمندی و جلب اعتماد مردم است، افزود: حوزه درمان تأمین اجتماعی که با قشر آسیبپذیر جامعه سروکار دارد، نقش بسیار مؤثری در جلب رضایت مردم ایفا میکند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تأکید کرد: حتی اگر امکان رفع مشکلات مردم وجود نداشته باشد، نوع برخورد و نحوه پاسخگویی ما میتواند رضایتمندی ایجاد کند. از اینرو، انتظار داریم در مسیر خدمترسانی به مردم، تلاش بیشتری انجام شود.
حمیدی با اشاره به لزوم توسعه خدمات درمانی، اظهار کرد: توسعه فیزیکی مراکز درمانی و بیمارستانی باید با جذب نیروی متخصص همراه باشد تا این اقدامات به نتایج مؤثر بینجامد.
وی کمک به تأمین اجتماعی را وظیفهای همگانی دانست و گفت: به دلیل نقش این نهاد در ارائه خدمات رایگان به اقشار کمدرآمد، حمایت از آن باید در اولویت سایر دستگاهها قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: رفع اختلافات و مسائل میان تأمین اجتماعی و سایر دستگاههای اجرایی، مهمترین کمکی است که میتوانیم انجام دهیم؛ نباید هیچ پروژه ساختمانی یا درمانی به دلیل این اختلافات حتی یک روز به تأخیر بیفتد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: استانداری از هیچ تلاشی برای کمک به تأمین اجتماعی فروگذار نخواهد کرد، چراکه این حمایت، در نهایت کمک به مردم و بهویژه قشر دردمند و آسیبپذیر جامعه خواهد بود.