ارتباط برخط پزشکیان با فرماندهان ناوشکن دنا و زیردریایی فاتح

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:49
رئیس جمهور در ارتباطی برخط با فرماندهان ناوشکن دنا و زیردریایی فاتح که در حال انجام مأموریت در آب‌های آزاد و شمال اقیانوس هند بودند، گفت: حضور و تلاش شما مایه افتخار ملت ایران است. از خداوند برایتان سربلندی و توفیق روزافزون آرزو می‌کنم.

ارتباط برخط پزشکیان با فرماندهان ناوشکن دنا و زیردریایی فاتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور در حاشیه مراسم دومین سالگرد بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز شنبه برگزار شد، ضمن تجلیل از اقتدار دریایی کشور در ارتباط زنده‌ای با دو یگان عملیاتی ناوشکن تمام ایرانی دنا و زیردریایی فاتح که در حال انجام مأموریت در آب‌های آزاد و شمال اقیانوس هند بودند، گفت‌وگو کرد.

در این ارتباط، فرماندهان یگان‌ها با ارائه گزارشی از مأموریت خود، بر آمادگی کامل برای دفاع از منافع ملی در عرصه دریایی تأکید کردند. آن‌ها حضور مستمر در آب‌های بین‌المللی، تأمین امنیت خطوط مواصلاتی، و مقابله با تهدیدات دشمن را وظیفه‌ای مقدس دانستند.

رئیس جمهور نیز در پاسخ، با قدردانی از تلاش‌ها و ایستادگی این نیروها گفت: به همه شما عزیزان که در سخت‌ترین شرایط با‌ایمان، تعهد و غیرت ملی در حال انجام مأموریت هستید، خدا قوت می‌گویم. حضور و تلاش شما مایه افتخار ملت ایران است. از خداوند برایتان سربلندی و توفیق روزافزون آرزو می‌کنم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.