برگزاری برخط کارگاه آموزشی سرداوری تنیس

صدا و سیما پنج شنبه 20 آذر 1399 - 16:31
دومین کلاس آموزشی کمیته داوران فدراسیون تنیس در بخش سرداوری به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته داوران‌فدراسیون تنیس امروز (پنجشنبه) کارگاه برخط سرداوری را با هدف به روزرسانی اطلاعات و قوانین روز تنیس جهان برگزار کرد.
در این دوره یکصد و هشتاد نفر علاقه‌مند از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، سمنان، مازندران، سمنان، بوشهر، همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کرمان، ایلام، کرمانشاه، قزوین، قم، یزد، فارس، گلستان و گیلان حضور داشتند.
در ابتدای سمینار علی کاتبی، سرداور نشان نقره کشورمان ثبت نام و قرعه کشی و جدول مقدماتی را تدریس کرد، سید عادل برقعی داور نشان برنز و سرداور نشان نقره کشورمان قرعه کشی جدول اصلی و جدول دونفره را آموزش داد و در نهایت سامان حسنی داور نشان برنز و سرداور نشان نقره قوانین بازی‌های بدون داور و استراحت بازیکنان را تدریس کرد.
پیش از این ۲۰۰ داور و علاقه‌مند تنیس در بخش داوری با حضور در دوره وبینار داوری قوانین این رشته را آموزش دیدند.
تدریس این دوره بر عهده علی کاتبی، سامان حسنی و سید عادل برقعی داوران و سرداوران برجسته کشورمان در حوزه بین الملل بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.