مبین امیری با کسب دو پیروزی پیاپی صدرنشین گروه هفتم رقابتهای انفرادی زیر ۱۵ سال کانتندر جوانان تاشکند شد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابتهای انفرادی تنیس روی میز کمتر از ۱۵ سال پسران کانتندر جوانان تاشکند، مبین امیری از کشورمان، با دو برد پیاپی صدرنشین گروه هفتم شد و گام به مرحله حذفی این مسابقات گذاشت.
امیری در نخستین دیدار خود موفق شد حلب خاتسیانوویچ از بلاروس را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد، این بازیکن اصفهانی در دومین مسابقه خود نیز با عملکردی درخشان، منصور سویندیک از قزاقستان را با حساب ۳ بر صفر از پیش رو برداشت تا با اقتدار بدون از دست دادن هیچ گیمی، جواز صعود به دور بعد را کسب کند.
نسیم رنجبر هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان در رقابتهای کانتندر ازبکستان را عهده دار میباشد.
مسابقات تنیس روی میز کانتندر ازبکستان از ۷ تا ۱۰ خردادماه در پنج رده سنی و با حضور پنج پینگ پنگ باز ایرانی در جریاناست.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.