شهادت ۲ نیروی مرزبانی در مریوان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:03
دو مرزبان در مریوان بر اثر انفجار مین شهید شدند.

شهادت ۲ نیروی مرزبانی در مریوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده مرزبانی کردستان گفت: ظهر امروز ۲ تن از مرزبانان گروهان مرزی دره نخی هنگ مریوان هنگام پایش و مراقبت از نوار مرزی، بر اثر انفجار مین‌های به جا مانده از دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و ۲ تن  مجروح شدند.

سردار فرج رستمی افزود: در این حادثه سربازان وظیفه «محمدرضا حریت پسند» اهل شهرستان قروه و «صهیب عزیزی» اهل شهرستان بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و سرگرد «امان الله عبدالهی» اهل شهرستان خمین و سرباز وظیفه «سوران شریفی» اهل شهرستان بانه مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.