به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دادستان انقلاب شهرستان رامیان استان گلستان در بازدید میدانی برای بررسی ایمنی و وضع کارگران این معدن گفت: به علت نقص ایمنی و احتمال ریزش، عملیات استخراج یکماهه در تونل شماره ۷ معدن ملچ آرام تحتانی رامیان، متوقف شد.
آقای بولاغی افزود: ۶۰ کارگر در تونل شماره ۷ که اصلیترین مسیر استخراج زغالسنگ در این معدن است، کار میکنند و در مدت توقف یکماهه، کارفرما موظف است حقوق کارگران شاغل در تونل شماره ۷ را پرداخت کند.
معدن ذغال سنگ ملچ آرام تحتانی در مجموع ۱۴۰ نیروی کار دارد که در ۴ تونل فعالیت میکنند و هم اکنون ۳ تونل دیگر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.