ورود پیشگیرانه دستگاه قضایی برای حفظ امنیت کارگران معدن

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:04
تونل اصلی استخراج زغال‌سنگ در معدن رامیان به علت خطر ریزش و ناایمن بودن، با دستور دادستانی تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دادستان انقلاب شهرستان رامیان استان گلستان در بازدید میدانی برای بررسی ایمنی و وضع کارگران این معدن گفت: به علت نقص ایمنی و احتمال ریزش، عملیات استخراج یک‌ماهه در تونل شماره ۷ معدن ملچ آرام تحتانی رامیان، متوقف شد.

آقای بولاغی افزود: ۶۰ کارگر در تونل شماره ۷ که اصلی‌ترین مسیر استخراج زغال‌سنگ در این معدن است، کار می‌کنند و در مدت توقف یک‌ماهه، کارفرما موظف است حقوق کارگران شاغل در تونل شماره ۷ را پرداخت کند.

معدن ذغال سنگ ملچ آرام تحتانی در مجموع ۱۴۰ نیروی کار دارد که در ۴ تونل فعالیت می‌کنند و هم اکنون ۳ تونل دیگر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.