۲ دختر مفقودشده تهرانی پیدا شدند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:10
دو دختر مفقودشده تهرانی با پیگیری‌های دادسرای تهران و اقدامات فنی پلیس، ساعتی پیش پیدا شدند.

۲ دختر مفقودشده تهرانی پیدا شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پی اعلام مفقودی دو دختر در منطقه کوهسار تهران و تشکیل پرونده قضایی، با پیگیری‌های دادسرای تهران و اقدامات فنی پلیس، این ۲ دختر ساعتی پیش پیدا شدند. 

براساس گزارش اولیه، این ۲ دختر در منزل یکی از دوستان خود مخفی شده بودند.

تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده در حال انجام است.

گفتنی است، براساس گزارش رسانه‌ها ۲ دختر ۱۲ ساله پنجشنبه (۱۵ خرداد) از خانه بیرون رفتند و با وجود گذشت چند روزبه منزلشان برنگشته بودند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.