
به گزارش خبرگزاری صداوسیما آرزو اشرفیزاده با اشاره به عضویت جمهوری اسلامی ایران در کنوانسیون بینالمللی رامسر اظهار داشت: پانزدهمین اجلاس این کنوانسیون امسال در کشور زیمباوه برگزار خواهد شد و ایران در تلاش است نقش مؤثری در این نشست ایفا کند.
وی افزود: دستورالعمل پایش تالابهای کشور نهایی شده، استانداردهای مربوط به تخلیه فاضلاب به تالابها تدوین شده و آییننامه قانون تالابها در دست پیگیری است.
مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالابها درباره وضع تالاب شیمبار گفت: با احداث سازههای تاخیری، مشکل فرار آب این تالاب برطرف شده و روند احیای آن در حال انجام است.