مجازات سخت در انتظار رژیم صهیونیستی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:16
فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح از جانب فرماندهی معظم کل قوا مامور شده اند که مجازاتی سخت بر آمران، عاملان و حامیان این تجاوز اعمال کنند و به یاری خداوند بزرگ خون شهیدان بر زمین نخواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در ارتباط تلفنی با شبکه خبر، شهادت تعدادی از فرماندهان، دانشمندان و مردم عزیز ایران را به محضر آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت و تبریک گفت و افزود: رژیم جنایتکار صهیونی با اقدام تجاوز کارانه، بخش‌هایی از مناطق غیر نظامی، نظامی و مسکونی را مورد هجوم قرار داد و تعدادی از مردم، افراد نظامی، فرماندهان و دانشمندان را به شهادت رساند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: خوی وحشیانه رژیم صهیونیستی و حامیان او، چیزی نیست که دنیا از آن مطلع نباشد، در همه دوره ننگین خود با این تصور است که با ریختن خون کودکان، زنان و سالخوردگان و بمباران و تخریب می‌تواند عمر منحوس به سر رسیده خود را تمدید کند، اما واقعیت این است که هنوز آن طور که باید بزرگی و اراده ملت ایران را درک نکرده است، این ملت، بزرگی و عزت خود را به آسانی به دست نیاورده که سر سوزنی از آن کوتاه بیاید.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حقیرتر از آن است که بتواند کوچک‌ترین خللی در اراده ملت بزرگ ایران ایجاد کند، تاکید کرد: مردم عزیز ما مطمئن باشند پرچمی را که همرزمان شهید من در دست داشتند هرگز به زمین نخواهد افتاد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.