بیانیه کمیته ملی المپیک در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:16
کمیته ملی المپیک ایران حمله اخیر رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و سرزمینی میهن اسلامی را که منجر به شهادت جمعی از فرماندهان دلیر و هموطنان بی گناه شد، محکوم می‌کند.

بیانیه کمیته ملی المپیک در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته ملی المپیک ایران، اقدام وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را که نقض فاحش حاکمیت ملی ایران اسلامی؛ تخلف آشکار از قوانین بین المللی و جنایتی نابخشودنی علیه بشریت به شمار می‌رود محکوم می‌نماید.
قهرمانان، پیشکسوتان، مدیران ورزشی ایران که در دوران هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۵۰۰۰ شهید گلگون کفن، حماسه‌ای جاودانه در دفاع از کیان اسلام و ایران آفرید، امروز نیز با همان روحیه ایستادگی و فداکاری، پشت سر ملت بزرگ ایران و فرماندهی حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صف آرایی کرده است.
ما به جهانیان اعلام می‌داریم:
۱. ورزش ایران با پیشینه درخشان شهدایش، همواره در خط مقدم دفاع از حریم ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
۲. همانگونه که در دفاع مقدس از خاک و ناموس ملت ایران دفاع کردیم، امروز نیز آماده هرگونه فداکاری هستیم.
۳. از پاسخ قاطع و حساب شده نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت بی قید و شرط داریم.
ورزشکاران غیور ایران زمین با تأسی به شهدای بزرگوار ورزش، به ویژه ۵۰۰۰ شهید والامقامی که در دفاع از میهن جانفشانی کردند، اعلام می‌دارند در هر زمان که نظام اسلامی نیاز داشته باشد، همانند گذشته در کنار ملت خواهند ایستاد.
کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.