ارائه خدمات بیمه سلامت در گلستان بدون اختلال ادامه دارد

خبرگزاری مهر شنبه 31 خرداد 1404 - 22:16
گرگان- مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: تمامی خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان بدون مشکل در حال انجام است و راه‌های غیرحضوری برای استعلام، تمدید اعتبار و نسخه‌نویسی فعال و در دسترس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی خدمات بیمه‌ای این سازمان در حال حاضر بدون هیچ گونه مشکل و خللی از سوی کارگزاری‌ها در حال انجام است.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود در مرورگرهای اینترنتی، بیمه شدگان و مؤسسات درمانی طرف قرارداد می‌توانند جهت استعلام استحقاق درمان از طریق کد دستوری #۱*۱۶۶۶* و همچنین جهت تمدید اعتبار بیمه نامه‌های خود از طریق سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی این سازمان و جهت نسخه نویسی الکترونیک که به صورت شبانه روزی و بدون اختلال در حال ارائه خدمات است، اقدام کنند.

مدیر کل بیمه سلامت گلستان گفت: سازمان بیمه سلامت به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر پایه همواره در کنار بیمه شدگان بوده و حامی مردم در جهت ارائه خدمات بیمه درمانی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این سازمان در هر صورت و با هر وضعیتی ارائه خدمات خود به بیمه شدگان را تداوم خواهد داد و پایداری خدمات درمانی در شرایط بحرانی از اولویت‌های این سازمان است.

وی یادآور شد: بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد در صورت وجود هرگونه قطعی سامانه‌های این سازمان می‌توانند موضوع را به مرکز ۱۶۶۶ و یا از طریق پورتال خدمات غیر حضوری این سازمان که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات و ارائه راهنمایی است، اطلاع رسانی کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.