ببینید | اطلاع‌رسانی شفاف و پشتیبانی هتل‌ها از مسافران بحران‌زده/ تشکل‌های استانی آماده رسیدگی به شکایات

خبرآنلاین سه شنبه 10 تیر 1404 - 07:32
به گفته رئیس جامعه هتلداران ایران، تشکل‌های همه استان‌ها، مناطق آزاد و تشکل جامعه هتل‌داران کشور در خدمت مردم هستند که بتوانند به‌موقع به شکایات رسیدگی کنند و نتیجه را به مردم اعلام کنند.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره اقدامات این جامعه برای اطلاع‌رسانی شفاف و پشتیبانی از مسافران در شرایط جنگی اخیر به خبرآنلاین توضیح داد: «از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کردیم و پس از جنگ، جامعه هتلداران بیانیه‌ای صادر کرد که همه کنسلی‌ها بدون جریمه پرداخت می‌شود. اکثر هتل‌ها مسافران را رایگان پذیرایی کردند تا از این بحران عبور کنند. تشکل‌های استانی و مناطق آزاد نیز آماده رسیدگی فوری به شکایات و ارائه بازخورد به مردم هستند.»

۴۷۲۳۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.