پربازدیدترین ویدئو در دوران جنگ ۱۲ روزه /«ایران» پرجست‌وجوترین واژه در روزهای جنگ شد

خبرآنلاین چهارشنبه 11 تیر 1404 - 11:05
در جریان جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه ایران، جست‌وجوی واژه «ایران» با رشد چشمگیر ۳۶۰ درصدی مواجه شد و پلتفرم‌های ویدیویی مانند آپارات شاهد افزایش قابل‌توجهی در بازدید کاربران بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، طبق آمارهای منتشرشده، هم‌زمان با جنگ ۱۲ روزه، استقبال کاربران از ویدیوهای خبری و تحلیلی در پلتفرم‌های داخلی از جمله آپارات افزایش چشمگیری داشت. بازدید آپارات در روز آغاز جنگ ۲۸ درصد رشد کرد و ویدیوهای دسته‌ سیاسی، خبری و حوادث تا ۵۲ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته دیده شدند.

ویدیوی انهدام جنگنده F-35 که از شبکه خبر پخش شده بود، بیش از ۱.۵ میلیون بار در آپارات بازدید شد. تماشای زنده آپارات در این بازه زمانی با افزایش ۱۷۵ درصدی روبه‌رو شد.

همچنین در حالی که رسانه‌های تلویزیونی بر اخبار جنگ متمرکز بودند، محتوای کودک در آپارات رشد ۴۰ درصدی را تجربه کرد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.