به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید توکلی با هدف بررسی عملکردها، تبادل تجربیات و قدردانی از تلاشهای انجامشده در شرایط دشوار به نقش بیبدیل همدلی، تخصص و مسئولیتپذیری در مسیر خدمترسانی پایدار به مردم اشاره و اظهار کرد: امروز تنها برای قدردانی و عرض خداقوت به همکاران در این نشست حضور دارم، اما واقعاً از نزدیک دیدم که چگونه انگیزه، همدلی و تخصص در این مجموعه موج میزند. این سرمایه انسانی کمنظیر شرکت ملی گاز ایران را قادر ساخته در شرایط سخت، خدماترسانی بیوقفه به مردم را ادامه دهد.
وی با اشاره به تجربه زمستان پارسال و مدیریت بحران جنگ ۱۲ روزه تصریح کرد: صنعت گاز با فشارهای فنی، رسانهای و حتی آسیب به تأسیسات روبهرو بود، اما با همت و ایثار نیروهای متعهد، پایداری شبکه گاز حفظ شد و خللی در گازرسانی به بخشهای حیاتی کشور ازجمله نیروگاهها و مصرفکنندگان عمده بهوجود نیامد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: این دستاورد نتیجه تخصص، تجربه و مسئولیتپذیری در بدنه شرکت ملی گاز است. مردم ایران باید بدانند که همکاران ما در خط مقدم خدمت، حتی در سختترین شرایط با جانفشانی از شبکه گاز حراست میکنند.
درسآموزی از بحران، برنامهریزی برای آینده
ابراهیم محسنی هماگرانی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان نیز در این نشست بر اهمیت برگزاری چنین نشستهایی برای ارتقای آمادگی سازمانی تأکید کرد و گفت: در این نشست، چالشها و فرصتها بهویژه تجربه جنگ ۱۲ روزه واکاوی و نکات آموزندهای برای مدیران مطرح شد که میتواند در ترسیم نقشهراه آینده بسیار راهگشا باشد.
وی بیان کرد: اطمینان داریم حمایتها، راهنماییها و نگاه کلان مجموعه ملی گاز، ما را در مسیر بهبود خدمترسانی، تابآوری در بحرانها و ارتقای بهرهوری بیش از پیش یاری میکند.