اسرار فروش به نسل زد کتاب شد

دنیای اقتصاد یکشنبه 12 مرداد 1404 - 00:03
دنیای اقتصاد: کتاب «چگونه به نسل زد بفروشیم» با عنوان فرعی «اسرار فروش به نسل زد» نوشته دکتر امانوئل اوسوتکو با ترجمه دکتر حسین‌علی سلطانی و حمید قنبری منتشر شد.

این کتاب در ابتدا به درک کردن نسل زد، نیروهایی را که این نسل را شکل داده‌اند، از جمله رابطه آنها با فناوری، آگاهی اجتماعی آنها و تلاششان برای تجربه‌های معتبر می‌پردازد و سپس با آشکار کردن این بینش‌ها، درک جامعی از نسل زد به دست می‌دهد که توسط آن قادر خواهیم بود با آنها در سطح عمیق‌تری ارتباط برقرار کنیم.

در بخش دیگری، این کتاب به بررسی رفتار مصرف‌کننده نسل زد می‌پردازد و عوامل کلیدی را که بر تصمیمات خرید آنها تاثیر می‌گذارند، بررسی می‌کند و عواملی را کشف می‌کند که انتخاب‌های آنها را شکل می‌دهند. مخاطبان با داشتن این دانش، می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که به طور موثری با مصرف‌کنندگان نسل زد درگیر شوند و آنها را جذب کنند.کتاب «چگونه به نسل زد بفروشیم» در ۱۰۳ صفحه و به قیمت ۱۲۰هزار تومان از سوی نشر مهکامه منتشر شده است.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.