«بیمهبازار» از تحول استراتژیک و ریبرندینگ جامع خود رونمایی کرد. این اقدام، بخشی از یک نقشه راه تجاری شرکت با هدف نرخ نفوذ در صنعت بیمه از طریق ایجاد تمایز در دو محور کلیدی «شفافیت» و «اعتماد» اعلام شده است.
به گزارش دیجیاتو، هویت جدید بیمهبازار با شعار «ما برای آرامش خاطر شماست که هستیم» و با هدف سادهسازی تجربه کاربری و اعتمادسازی در بیمه آنلاین طراحی شده است.
«امیر جباری»، مدیر مارکتینگ بیمهبازار، در تشریح دلایل طراحی هویتبصری و استراتژی جدید این شرکت گفت: «برای مدتها طولانی، مشتریان در صنعت بیمه احساس میکردند تصمیمها در فضایی خشک، پیچیده و مبهم گرفته میشود. ریبرندینگ ما یک پیمان جدید برای تغییر این معادله است.» او تأکید کرد: «پیام ما یک شعار نیست، بلکه تعهد ما برای انتقال قدرت به مشتری است.»
بنا به اعلام بیمهبازار، هویت بصری جدید این شرکت با الهام از «طاق ایرانی» طراحی شده که نمادی از پناه، امنیت و استحکام است. این طراحی با شخصیت برند «صمیمی و واقعی» و آرکهتایپ «پاکنهاد» ترکیب شده تا تجربهای صادقانه و قابل اتکا را برای مشتریان به ارمغان آورد.
بیمهبازار اعلام کرده که بر اساس تحلیلهای انجام شده، این شرکت با استراتژی جدید، خود را در نقطه تلاقی دو ارزش «اعتماد بالا» و «شفافیت بالا» قرار میدهد. نقطه تمایز اصلی این برند نیز، ارائه خدمتی قابل اعتماد و شفاف از طریق توسعه مدلهای انسانی و ابزارهای تعاملی خواهد بود.
یکی از ارکان کلیدی این استراتژی، تمرکز بر مخاطبانی است که به دلیل پیچیدگی فرآیندها، در خرید آنلاین بیمه تردید دارند. بیمهبازار اعلام کرده که با اتخاذ رویکرد همهکاناله (Omnichannel) و تقویت زیرساختهای دیجیتال، به دنبال پاسخگویی به نیاز این گروه از مشتریان است.
در بیانیه ریبرندینگ بیمهبازار آمده است: «ما متعهد میشویم تجربهای نو از بیمه را خلق کنیم؛ تجربهای ساده با ابزارهای هوشمند، تجربهای شفاف با مشاورههای دقیق و تجربهای قابل اتکا با مسئولیتپذیری کامل.»
این بیانیه میافزاید: «این، بیمهبازار جدید است: ما دیگر تنها یک پلتفرم خرید آنلاین بیمه نیستیم؛ ما همراه شما برای آیندهای امنتر و آرامتر هستیم.»