به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مگنوم تصمیم دارد با استفاده از هوش مصنوعی NotCo میزان کالری در بستنی را بررسی کند و محصولات جدید گیاهی بسازد و علاوه بر آن به مدیریت افزایش هزینه های کالا نیز کمک کند.
به گفته مدیر ارشد تحقیق، طراحی و نوآوری شرکت بستنی سازی مگنوم مشتریان می خواهند از بستنی لذت ببرند اما به دنبال وعده های کوچکتر و محصولات حافظ محیط زیست تری هستند. مگنوم که برنده ای بن اند جری و کورنتو را نیز در بر می گیرد یکی از ۱۲ شرکت تولید کننده کالای مصرفی است که برای تحول محصولاتش با NotCo همکاری می کند.
طی چند سال قبل بیشتر تولید کنندگان مواد غذایی از هوش مصنوعی این شرکت برای واکنش سریع تر به تغییر ذایقه مشتریان استفاده کرد اند. شرکتها از فناوری NotCo جهت یافتن جایگزینهایی برای رنگهای مصنوعی، کاهش میزان شکر و خلق طعمهای محبوبی مانند شکلات دوبی استفاده می کنند.