خدمات غیرحضوری در سایت «تأمین من» به ۵۹ خدمت افزایش یافت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 03 مهر 1404 - 11:28
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: خدمات غیرحضوری در سایت کاربردی«تأمین من» به ۵۹ خدمت افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: سرویس مشاهده جواب آزمایش، سرویس اعلام حادثه، سرویس پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی، سرویس دریافت گواهی پرداخت حق بیمه ساختمانی و اضافه شدن بخش علت عدم استحقاق درمان در بخش نسخه الکترونیک، خدمات جدیدی هستند که در به‌روزرسانی جدید به خدمات برنامه کاربردی تلفن همراه «تأمین من» اضافه شده‌اند.

با ارائه این خدمات پنج گانه، در مجموع ۵۹ خدمت غیرحضوری از طریق این برنامه کاربردی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برنامه کاربردی(اپلیکیشن) تلفن همراه «تأمین من» از فروشگاه‌های مجازی (مانند بازار و مایکت) و نیز از سایت سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق آدرس https://my.tamin.ir/page/app به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است.

این برنامه قابل نصب روی گوشی تلفن همراه است و تمامی بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان می‌توانند از طریق این برنامه، از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.