ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۴ از «مرکز تماس ابری» رونمایی کرد

دیجیاتو جمعه 04 مهر 1404 - 14:01
یک راهکار نوآورانه و پیشرفته، برای سازمان‌ها The post ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۴ از «مرکز تماس ابری» رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

جمعه ۴ مهر و در دومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴، «مرکز تماس ابری» ایرانسل، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، رونمایی شد.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، «مرکز تماس ابری»، با تکیه بر زیرساخت‌های ارتباطی پیشرفته، امکان دریافت، مدیریت و نظارت یکپارچه بر تماس‌های ورودی و خروجی را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند. این سرویس با ارائه داشبوردهای تحلیلی و امکان گزارش‌گیری جامع، به بهینه‌سازی فرآیندهای ارتباطی و افزایش بهره‌وری عملیاتی در سازمان‌ها کمک می‌کند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل، مرکز تماس ابری را به‌عنوان یک راهکار نوآورانه و پیشرفته، برای سازمان‌ها فراهم کرده است تا ارتباطات خود را به‌صورت هوشمند، سریع و یکپارچه مدیریت کنند.

این سرویس با قابلیت‌هایی مانند دریافت و ردیابی تماس‌های ورودی و خروجی، تحلیل دقیق تماس‌ها و داشبورد مدیریتی حرفه‌ای، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تجربه مشتری را بهبود بخشند و بهره‌وری ارتباطات خود را ارتقا دهند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.