به گزارش بیبیسی، دونگشو در مقالهاش نوشته با اینکه ممکن است پیشبینیاش خوشبینانه تلقی شود، اما فرصتهای توسعه در بازار داخلی و خارجی چین بسیار بالا است و این هدف قابل دستیابی است.سال گذشته میلادی در مجموع ۳۱میلیون و ۴۰۰ دستگاه خودرو در چین فروخته شد که بیش از ۴۰ درصد آن خودروهای الکتریکی بود. این کشور همچنین با صادرات نزدیک به پنجمیلیون دستگاه خودرو به بزرگترین صادرکننده خودروی جهان تبدیل شد.
دادههای جدید انجمن خودروهای سواری چین نشان میدهد فروش خودروهای سواری در هشت ماه اول سال ۲۰۲۵ به ۱۴میلیون و ۷۴۰ دستگاه رسیده که ۹.۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. صادرات خودرو در همین مدت چهارمیلیون و ۲۹۰ هزار دستگاه بود که رشدی ۱۳.۷درصدی داشته است.چوی دونگشو نرخ مالکیت خودرو در چین را یکی از دلایل رشد بازار در آینده میداند. در حال حاضر به ازای هر هزار نفر در چین فقط ۲۵۰ خودرو وجود دارد،
در حالی که این عدد در اروپا ۶۴۱ و در آمریکا ۸۶۰ دستگاه است.به گفته دونگشو بازار چین در مناطق غربی و روستایی هنوز اشباع نشده و در آینده ممکن است تعداد خودروها در این مناطق حتی از شهرهای بزرگ مانند پکن و شانگهای بیشتر شود.یکی از بازارهای هدف خودروسازان چینی کشورهای در حال توسعه و کمدرآمد است. به گفته دونگشو مصرفکنندگان در این کشورها به جای خرید مدلهای دستدوم از آمریکا، اروپا، ژاپن یا کرهجنوبی، ترجیح میدهند خودروی چینی نو و مقرونبهصرفه بخرند.