کشف ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در بستک هرمزگان

خبرآنلاین شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 18:32
 فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از کشف ۱۵دستگاه ماینر و دستگاه استخراج رمز ارز قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان بستک خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار علی اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله با کالاهای قاچاق و رفع ناترازی‌های انرژی ماموران انتظامی بستک با انجام کار اطلاعاتی با همکاری اداره برق افرادی که در چند روستای این شهرستان اقدام به نگهداری دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) می‌کردند را شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی باتجربه به همراه نماینده اداره برق به محل‌های مورد نظر عزیمت و در بازرسی از این منازل تعداد ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش ماینرهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.