آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم اطلاعیه داد

خبرآنلاین شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 18:53
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پس از انتشار فیلمی که نشان‌دهنده برخورد نامناسب یکی از همکاران آموزشی با دانش‌آموز بود، بلافاصله کمیته‌ای جهت بررسی دقیق و کارشناسانه موضوع تشکیل و فرد مذکور به هیات تخلفات اداری معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین، این اقدام در راستای رعایت ضوابط حرفه‌ای و اخلاقی و حفظ کرامت دانش‌آموزان صورت گرفت تا تمامی ابعاد حادثه به دقت مورد ارزیابی قرار گیرد.

براساس این اطلاعیه، نتایج بررسی‌ها نشان داد که رفتار مذکور مغایر با اصول حرفه‌ای آموزش و پرورش و حقوق دانش‌آموزان بوده است.

همچنین در پی این شناسایی، همکار خاطی به هیئت تخلفات اداری معرفی شد و تا تعیین حکم نهایی از مدرسه مذکور اخراج شد که این اقدام با هدف تضمین آرامش و امنیت روانی دانش‌آموزان و ایجاد محیط آموزشی سالم اتخاذ شده است.

براساس این اطلاعیه، آموزش و پرورش همواره حامی حقوق دانش‌آموزان است و متعهد به تأمین محیطی امن، عادلانه و احترام‌آمیز برای یادگیری آنان است؛ این اداره کل ضمن پایبندی به شفافیت و پاسخگویی، تمامی اقدامات لازم برای پیشگیری از هرگونه رفتار مشابه را به‌کار خواهد بست و از خانواده‌ها، معلمان و جامعه آموزشی انتظار دارد در راستای حفظ کرامت و حقوق دانش‌آموزان همکاری مستمر داشته باشند.

همچنین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم تأکید کرد که سلامت، امنیت و حقوق دانش‌آموزان همواره در اولویت تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات این مجموعه قرار دارد و هیچ کوتاهی در برخورد با تخلفات آموزشی پذیرفته نخواهد شد.

۴۷۴۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.