عدم پخش نیمه‌نهایی والیبال به یک دلیل باورنکردنی

سه شنبه 07 فروردین 1403 - 14:48
در کمال ناباوری نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران از تلویزیون پخش زنده نشد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران از 5 فروردین ماه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با حضور تماشاگران زیادی در حال پیگیری است و رقابت های حساس و سطح بالایی را علاقمندان به والیبال به صورت اینترنتی تماشا می کند.

با این حال با پیگیری مسئولین فدراسیون والیبال، مسئولین شبکه ورزش اعلام کرده اند که همه هماهنگی ها از پیش از اغاز سال انجام شده است ولی اعلام شده چون مدیر شبکه ورزش در تعطیلات است و جواب تلفن نمی‌دهد، نمی توانند مسابقات والیبال را پخش مستقیم تلویزیونی کنند. حتی میلاد تقوی رییس جدید فدراسیون والیبال ایران نیز سعی در برقراری تماس با مدیران شبکه ورزش داشته که پاسخی دریافت نکرده است.

این در حالیست که رقابت های والیبال هر شب ساعت 19 در سالن فدراسون والیبال برگزار می شود و این مسابقات حساس ترین روز های خود را سپری می کند و هوادارن والیبال در خصوص عدم پخش مستقیم این رقابت ها گلایه های زیادی می کنند و انتقادات زیادی را مطرح می کنند. البته هواداران والیبال می‌توانند مسابقات را به شکل مستقیم از سایت آنتن و فدراسیون تماشا کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.