مراجعه روزانه ۵۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

خبرگزاری مهر دوشنبه 20 آذر 1402 - 10:50
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به علت آلودگی هوا، روزانه بیش از ۵۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معزی صبح امروز در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در ۲ روز گذشته به علت آلودگی هوا روزانه به طور میانگین ۵۰۰ تا ۵۵۰ نفر به علت مشکلات تنفسی و ریوی به مراکز درمانی و بیمارستانی این دانشگاه مراجعه کرده اند.

معزی افزود: تمامی این مراجعه کنندگان به صورت سرپایی درمان و هیچ بیمار در بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه بستری نشده اند.

وی ادامه داد: از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تمامی اقدامات و ارتباطات لازم در خصوص وضعیت آلودگی هوا با دستگاه‌های مربوطه و کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان به طور مستمر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به قرار گرفتن هوای شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون سوسنگرد، هویزه، حمیدیه آبادان، شادگان ماهشهر و خرمشهر در شرایط ناسالم فعالیت تمامی این مدارس در نوبت صبح و عصر امروز دوشنبه غیر حضوری انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.