تاخیر سازمان غذا و دارو در راه اندازی ساز و کار فروش اینترنتی دارو

صدا و سیما یکشنبه 29 بهمن 1402 - 16:36
رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از تاخیر سازمان غذا و دارو در هوشمند سازی خدمات فروش دارو خبر داد و در مکاتبه‌ای با این سازمان انجام کار را در اسرع وقت خواستار شد.

تاخیر سازمان غذا و دارو در راه اندازی ساز و کار فروش اینترنتی دارو

نصرالله پژمان‌فر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،در باره پیگیری کمسیون اصل ۹۰ برای تسهیل در راه اندازی ساز و کار فروش اینترنتی دارو، گفت: بیش از یک و سال نیم از موعد تکلیف قانونی سازمان غذا و دارو برای هوشمند سازی خدمات فروش دارو گذشته است و همچنین حدود سه ماه پیش در نشستی با سازمان غذا و دارو مقرر شد ساز و کار نهایی شود، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نظر مساعد بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به این کار و منافعی که برای مردم می‌تواند داشته باشد، وزیر بهداشت انگیزه حل مشکل را دارد و با پیگیری‌ها این کار در اسرع وقت انجام می‌شود.

نصرالله پژمان‌فر با بیان اینکه مردم برای تامین دارو‌های خود مجبور به تحمیل هزینه هستند، گفت: وجود سکو‌هایی بر اساس تائیدیه‌های اخذ شده، می‌توانند واسطی بین مردم و داروخانه باشند و از این طریق حقوق مردم هم حفظ می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.