انتشار اندروید ۱۴ بر روی این تلفن همراه+ عکس

پارسینه دوشنبه 20 آذر 1402 - 21:02
دارندگان گلکسی M۳۴ ۵G اکنون می‌توانند طعم One UI ۶ مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را روی گوشی خود بچشند.

به گزارش پارسینه و به نقل از زومیت؛ سامسونگ اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ گلکسی M۳۴، ۵G را منتشر کرد. گوشی سامسونگ حدود پنج ماه قبل با رابط کاربری One ۵.۱ مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه شد و اکنون آپدیت One UI ۶ مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را دریافت کرده است.

به‌روزرسانی اندروید ۱۴ برای گلکسی M۳۴، ۵G با نسخه‌ی M۳۴۶BXXUBWL۱ و حجم ۲٫۲۷ گیگابایت منتشر می‌شود و درحال‌حاضر، برای کاربران هندی دردسترس قرار گرفته است. انتظار می‌رود آپدیت مذکور در روز‌های آینده در سایر کشور‌ها نیز منتشر شود. One UI ۶ برای گلکسی M۳۴، ۵G وصله‌ی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ را نیز ارائه می‌دهد و حدود ۷۵ نقص امنیتی کشف‌شده در نسخه‌ی قبلی را رفع می‌کند.

پیام انتشار به‌روزرسانی One UI ۶ مبتنی‌بر اندروید ۱۴ برای گوشی هوشمند گلکسی M۳۴، ۵G سامسونگ با حجم حدود ۲٫۲ گیگابایت.

انتشار اندروید ۱۴ بر روی این تلفن همراه+ عکس

اگر گلکسی M۳۴ دارید، اکنون اولین به‌روزرسانی بزرگ برای گوشی شما دردسترس قرار گرفته است. برای این منظور، وارد برنامه‌ی Settings شوید و سپس روی Software update ضربه بزنید.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، One UI ۶ مبتنی‌بر اندروید ۱۴ ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌دهد و قابلیت‌های قبلی را نیز بهبود می‌بخشد. پنل تنظیمات سریع این رابط کاربری طراحی کاملاً جدیدی دارد و از زبان طراحی مدرن برای بخش ایموجی‌ها و سایر قسمت‌ها بهره می‌برد. برای آشنایی بیشتر با آپدیت مذکور، سری به مقاله‌ی بررسی One UI ۶ بزنید.

قیمت گوشی گلکسی M۳۴، ۵G برای کانفیگ پایه حدود ۲۳۰ دلار بود که البته درحال‌حاضر با قیمت ارزان‌تر فروخته می‌شود.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.