زخمی شدن ۱۲ نظامی صهیونیست در «حادثه امنیتی سخت» در نوار غزه

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 14:47
منابع فلسطینی به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دست‌کم ۱۲ نظامی این رژیم در نبردهای نوار غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از مجروح شدن ۱۲ نظامی خود در جریان درگیری در نوار غزه خبر داد و اعلام کرد که مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.

رسانه‌های فلسطینی به نقل از منابع اسرائیلی گزارش دادند که «یک رویداد امنیتی سخت» در نبردهای نوار غزه روی داد و تعدادی از بیمارستان‌های اسرائیل شاهد عملیات فرود بالگردهای حامل نظامیان مجروح بودند.

این خبر در حالی است که گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که پایگاه نظامی کرم ابوسالم را در شرق رفح در جنوب نوار غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده است.

گردان‌های شهدای الاقی هم از هدف قرار دادن یک خودرو زرهی نظامیان اشغالگر در محوطه پادگان «سعد صایل» در شرف رفح با راکت‌های آر پی جی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین امروز جمعه اعلام کردند که در پی «دو حادثه امنیتی» در شرق رفح چهار نظامی اسرائیلی کشته شدند و یک نفر دیگر زخمی شد.

بنابر گزارش‌ها امروز جمعه دو خودروی نظامی ارتش اسرائیل هدف حمله نیروهای مقاومت قرار گرفتند؛ یکی از آنها با وسیله انفجاری منفجر شده و دیگری با شلیک موشک‌های ضدتانک.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.