مردم برای آینده خود و فرزندانشان هم که شده در انتخابات شرکت کنند

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 12:34
نامزد دور دوم انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: مردمی که نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، آینده خود و فرزندانشان را مد نظر قرار دهند؛ آینده‌ای که باید با رشد اقتصادی، رفاه و سربلندی کشورمان همراه باشد.

  حسنعلی اخلاقی امیری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه انقلاب ما مردم‌پایه است، اظهار کرد: اگر در سال ۵۷ مردم نبودند، انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد و ما امروز نمی‌توانستیم در دنیا سربلند باشیم. لذا اکنون نیز حضور مردم در پای صندوق‌های رای از اهمیت بالایی برخوردار است و من از تمام مردمی که گلایه‌مند هستند خواهش می‌کنم رفتار و عملکرد نامناسب برخی از مسئولین را به پای نظام ننویسند و حتی اگر در دور قبل پای صندوق‌ها حاضر نشدند، امروز در دور دوم انتخابات مشارکت کنند و یک صحنه غرورآفرین دیگر را رقم زنند.

وی با اشاره به موفقیت‌های نظامی اخیر کشورمان، ادامه داد: امروز ایران در مرکز توجهات بین‌المللی قرار گرفته و حتی قدرت‌های بزرگ نگاه خاضعانه به مردم ما دارند. در طول ۷۵ سال گذشته همواره رژیم صهیونیستی به دیگران حمله می‌کرده و هیچ کشوری هم به آن پاسخ نمی‌داده است، اما اینکه می‌بینیم رزمندگان نیروهای مسلح ما شجاعانه بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به سمت رژیم جعلی شلیک می‌کنند، قطعا به پشتوانه مردم رقم خورده است. لذا حضور مردم در انتخابات می‌تواند هم یک دلگرمی برای نیروهای مسلح و حافظان امنیت کشور باشد و هم پیامی محکم خطاب به دشمنانی که همواره منتظر ایجاد گسست در جامعه ایرانی اند.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مشهد و کلات تاکید کرد: ما قبول داریم که مشکلات اقتصادی هست و سفره‌های مردم کوچک شده، اما اگر این مردم پای صندوق نیایند، فردی شجاع که دغدغه حل مشکلات آنان را دارد و می‌تواند مسئولین اجرایی را بازخواست کند، نمی‌تواند به مجلس وارد شود و مشکلی هم از مردم حل نمی‌شود؛ پس حضور مردم یعنی ایجاد تغییر و رونق اقتصادی.

اخلاقی امیری اضافه کرد: مردمی که نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، آینده خود و فرزندانشان را مد نظر قرار دهند؛ آینده‌ای که باید با رشد اقتصادی، رفاه و سربلندی کشورمان همراه باشد. تحقق تمام این‌ها در گرو حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات ۲۱ اردیبهشت است.

انتهای پیام  

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.