معاون وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش حجم شکایات کاربران از کیفیت ارتباطات، اذعان کرد که بهویژه در زمان قطعی برق و اختلالات، سامانههای مربوط به دریافت شکایات شاهد «گلایهها و شکایتهای بیشماری» هستند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس اظهارات حمید فتاحی، نمودارهای مربوط به در دسترس بودن سایتهای ارتباطی نشان میدهد که وضعیت «مطلوب نیست». وی تأکید کرد که در هر لحظه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد سایتهای ارتباطی به دلیل قطعی برق از مدار خارج هستند، و همین موضوع باعث افزایش شدید گلایهها و نارضایتی مردم از اختلال در ارتباطات و اینترنت شده است.
منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.