سوپراپ اسنپ در روز جمعه، ۷ آذر، با ثبت بیش از ۱ میلیون سفارش خردهفروشی آنلاین در ۱ روز، بزرگترین رکورد خردهفروشی آنلاین ایران را رقم زد و جایگاه خود را بهعنوان رهبر بازار تجارت الکترونیک کشور تثبیت کرد.
در این بازه سرویسهای اسنپپی، اسنپشاپ و اسنپمارکت رکوردهای تازهای در حجم سفارشها و تراکنشها ثبت کردند. در بازه ۱۰ روزه حراج بزرگ در این سرویسها در مجموع ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار سفارش به ثبت رسید.
اسنپپی در کمپین «جمعه پُرتخفیف» تنها در ۷ آذر با ثبت ۶۵۰ هزار سفارش چهار قسطه جایگاه خود را به عنوان بزرگترین پلتفرم خرید و فروش آنلاین ایران تثبیت کرد.
در طول بازه ۱۰ روزه کمپین، اسنپپی در مجموع نزدیک به ۲ میلیون سفارش اقساطی ثبت کرد؛ رکوردی که بالاترین حجم تراکنش اقساطی در کشور محسوب میشود.
اسنپشاپ نیز در کمپین «حراجمعه» در ۷ آذر بیش از ۱۴۵ هزار سفارش داشت و کاربران در این روز نزدیک به ۴۰۰ هزار قلم کالا از این سرویس خریداری کردند.
در طول بازه ۱۰ روزه کمپین، اسنپشاپ در مجموع با ثبت ۵۱۰ هزار سفارش و پردازش ۱ میلیون و ۳۳۰ هزار قلم کالا از فروشندگان سراسر کشور به رکورد بیسابقهای دست پیدا کرد.
همچنین، اسنپمارکت در کمپین «بیشترین تخفیف سال» در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ آذر)، با خلق رکوردی تاریخی، ۴۵۰ هزار سفارش شامل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قلم کالای مصرفی را با موفقیت به مشتریان تحویل داد.
در طول بازه ۱۰ روزه کمپین، اسنپمارکت در مجموع بیش از ۱ میلیون و ۷۷۰ هزار سفارش اکسپرس، هایپر و فروشگاههای زنجیرهای اسمارت را با موفقیت به دست کاربران رساند.