سردترین شهر خوزستان به دمای منفی ۰.۴ درجه رسید

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:34
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دهدز با ثبت دمای منفی ۰.۴ درجه سانتی‌گراد، سردترین نقطه استان در شبانه‌روز گذشته بود و دمای بیشتر شهرهای خوزستان تک‌رقمی گزارش شده است.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس گزارش ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز (چهارم بهمن ۱۴۰۴)، دهدز با دمای منفی ۰.۴ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر استان بوده است.

وی افزود: در میان سایر ایستگاه‌های هواشناسی، شهرهای ایذه با ۳.۹ درجه، کشاورزی اهواز ۶.۴، مسجدسلیمان ۶.۵، بستان ۶.۷، شادگان ۶.۸، لالی ۶.۹ و هویزه ۷ درجه سانتی‌گراد ثبت شده‌اند.

سبزه زاری بیان کرد: دمای هوای اهواز ۷.۲ درجه، شوش ۷.۴، صفی‌آباد دزفول ۷.۸، حسینیه ۸، رامشیر ۸.۵، امیدیه ۹، هندیجان ۹.۱، آبادان ۹.۵، بهبهان و گتوند ۹.۷، بندرماهشهر ۱۰، رامهرمز ۱۰.۴، هفتگل ۱۰.۵، آغاجاری ۱۱.۶ و شوشتر ۱۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان تصریح کرد: طبق تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی، کاهش نسبی دما و وقوع پدیده یخبندان در مناطق سردسیر و کوهستانی استان در روزهای آینده محتمل است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.