امدادرسانی به ۴مصدوم واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور 

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 18:44
مشهد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به ۴مصدوم واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار خبرداد.

سید علی منیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر جمعه در پی اعلام EOC مبنی بر واژگونی خودرو کوئیک در محور نیشابور به سبزوار نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید اصغری شهرستان فیروزه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: این حادثه ۴ مصدوم برجای گذاشت که نجاتگران کار تثبیت صحنه حادثه و عملیات رهاسازی را انجام دادند. ۴ مصدوم جهت انتقال به بیمارستان به همکاران اورژانس تحویل داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.