جمع‌آوری ۴ ترانس و ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در اندیمشک

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 20:10
اهواز ـ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک از شناسایی و جمع‌آوری ۴ دستگاه ترانس برق غیرمجاز و ۵۰۰ مورد انشعاب غیرقانونی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن سپهوند عصر امروز شنبه در گفتگویی رسانه ای با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر استفاده از شبکه برق در آستانه فصل گرما اظهار کرد: در راستای صیانت از شبکه توزیع برق و جلوگیری از تضییع حقوق عمومی، برخورد با استفاده‌های غیرمجاز از شبکه برق در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

وی افزود: در روزهای اخیر و با همکاری اداره توزیع برق شهرستان، چهار دستگاه ترانس برق غیرمجاز که عمدتاً در اراضی کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گرفت، شناسایی و با دستور دادستانی جمع‌آوری و توقیف شد.

دادستان اندیمشک ادامه داد: همچنین ۵۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز برق از چاه‌ها و باغ‌های سطح شهرستان شناسایی و قطع شده و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شده است.

سپهوند با تأکید بر استمرار روند شناسایی تخلفات در این حوزه تصریح کرد: اداره توزیع برق شهرستان موظف است در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و جمع‌آوری تمامی انشعاب‌ها و تجهیزات غیرمجاز اقدام کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هرگونه استفاده غیرمجاز از شبکه برق که موجب اخلال در تأمین برق پایدار و تضییع حقوق شهروندان شود، با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.