دومین بانوی فرماندار در مازندران منصوب شد

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 23:28
محمودآباد - فاطمه رحمانی در حکمی از سوی مهدی یونسی استاندار مازندران به عنوان دومین یانوس فرماندار در استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم استاندار مازندران، فاطمه رحمانی به‌عنوان سرپرست فرمانداری محمودآباد منصوب شد تا نام او به‌عنوان دومین بانوی فرماندار استان در دولت چهاردهم ثبت شود. ‎

فاطمه رحمانی، از نیروهای جوان و متخصص استان مازندران، با حکم استاندار مازندران به‌عنوان سرپرست فرمانداری محمودآباد منصوب شد. وی که متولد دهه هفتاد و دارای مدرک دکتری مهندسی شیمی است.

رحمانی پیش از این، در سمت‌هایی، چون قائم‌مقام فرماندار آمل، بخشدار مرکزی این شهرستان و مسئول طرح‌های توسعه‌ای آمل فعالیت داشته و همچنین سابقه تدریس در دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

او در این سمت، جانشین مهدی قاسمی شد. به این ترتیب، رحمانی به‌عنوان دومین بانوی فرماندار در دولت چهاردهم در استان مازندران شناخته می‌شود؛ سمتی که نشانگر حضور و نقش‌آفرینی روزافزون بانوان در مدیریت اجرایی استان است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.