شهرستان شادگان ۳ خانه هلال فعال دارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 20:26
اهواز ـ سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان شادگان از فعالیت ۳ خانه هلال خبر داد و گفت: توسعه زیرساخت‌های امدادی و گسترش خدمات داوطلبانه در مناطق مختلف با جدیت دنبال می‌شود.

امید اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت هفته هلال‌احمر ، با اشاره به شعار امسال «هلال در میدان» اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر با تکیه بر آموزه‌های دینی و انسانی، همواره تلاش کرده است در کنار مردم و تسکین‌بخش آلام آنان باشد.

وی افزود:خانه‌های هلال در همراهی مردم در مسائل اجتماعی بسیار مؤثر بوده و فعالیت این خانه ها در راستای اهداف نهاد مردمی جمعیت هلال احمر است.

اسکندری با بیان اینکه خدمت‌رسانی بی‌منت مهم‌ترین رسالت هلال‌احمر است، ادامه داد: امدادگران و داوطلبان این جمعیت براساس اصول هفت‌گانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر، بدون هیچ‌گونه نگاه سیاسی، قومی و مذهبی تنها با هدف خدمت به انسان‌ها فعالیت می‌کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان در پایان از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه از جمله آموزش‌های مرتبط با شرایط بحران خبر داد و گفت: بخشی از این آموزش‌ها در قالب تجمع‌های میدانی و برنامه‌های عملیاتی برگزار می‌شود تا سطح آمادگی و مهارت‌های امدادی در جامعه ارتقای یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.