
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس سازمان حفاظت محیطزیست، در مراسم افتتاح ضمن تأکید بر همزیستی دیرینه مردم اورامان با طبیعت، گفت: توسعه نباید موجب تخریب منابع طبیعی شود و باید میان پیشرفت و حفظ محیطزیست تعادل برقرار شود.
شینا انصاری افزود: موضوعات و مطالبات مردم منطقه از جمله توسعه گردشگری طبیعی در کمیتههای تخصصی سازمان مورد بررسی علمی قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان حفاظت محیطزیست، فعالیت فعالان زیستمحیطی استان کردستان را قابل توجه و اثرگذار دانست و افزود: ایجاد این نمایندگی گامی مهم در حفاظت از زیستبومهای ارزشمند و حمایت از توسعه پایدار در منطقه هورامان است.