نمایندگی محیط‌زیست هورامان آغاز به کار کرد

صدا و سیما سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 09:32
دفتر جدید محیط‌زیست در سروآباد با هدف تقویت نظارت و حفاظت از منطقه هورامان افتتاح شد.

نمایندگی محیط‌زیست هورامان آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، در مراسم افتتاح ضمن تأکید بر همزیستی دیرینه مردم اورامان با طبیعت، گفت: توسعه نباید موجب تخریب منابع طبیعی شود و باید میان پیشرفت و حفظ محیط‌زیست تعادل برقرار شود.
شینا انصاری افزود: موضوعات و مطالبات مردم منطقه از جمله توسعه گردشگری طبیعی در کمیته‌های تخصصی سازمان مورد بررسی علمی قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، فعالیت فعالان زیست‌محیطی استان کردستان را قابل توجه و اثرگذار دانست و افزود: ایجاد این نمایندگی گامی مهم در حفاظت از زیست‌بوم‌های ارزشمند و حمایت از توسعه پایدار در منطقه هورامان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.