ساخت پایگاه امداد و نجات دیزبن لنگرود با مشارکت خیر گیلانی

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 11:14
لنگرود- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از امضای تفاهم‌نامه ساخت پایگاه امداد و نجات دیزبن در شهرستان لنگرود با مشارکت خیر نیک‌اندیش استان خبر داد.

هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از امضای تفاهم‌نامه ساخت پایگاه امداد و نجات دیزبن در شهرستان لنگرود با مشارکت سید مهران موسوی، خیر نیک‌اندیش گیلانی خبر داد و گفت: مشارکت خیرین در توسعه زیرساخت‌های امدادی و بشردوستانه، جلوه‌ای زیبا از مسئولیت‌پذیری اجتماعی و نوعدوستی است.

وی با اشاره به اینکه لنگرود از شهرستان‌های پرتردد استان محسوب می‌شود، افزود: این پایگاه که به همت این خیر گرانمایه به ناوگان امدادی استان اضافه می‌شود، گامی بلند در تأمین امنیت و سلامت مسافران و ساکنان این منطقه است.

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان ابراز امیدواری کرد با تداوم این مشارکت‌های ارزشمند مردمی، پوشش امدادی استان به سطح مطلوب برسد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.