دو ساعت تاخیر در شروع به کار ادارات برخی شهرهای خوزستان

عصر ایران چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:34
فردا فعالیت ادارات ایذه، باغملک، دزپارت، صیدون، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و بهبهان با تاخیر خواهد بود.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تاخیر دو ساعتی ادارات برخی شهرستان‌های استان در پی تداوم آلودگی هوا خبر داد.
 
محمد جواد اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ماندگاری  توده گرد و غبار با منشأ خارجی در  استان و روند کاهشی غلظت آلاینده‌های جوی، بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، مقرر شد روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه فعالیت ادارات در برخی شهرستان‌ها با دو ساعت تاخیر  باشد. 
 
وی افزود: بدین ترتیب فردا فعالیت ادارات ایذه، باغملک، دزپارت، صیدون، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و بهبهان با تاخیر خواهد بود.
 
اشرفی بیان کرد: فعالیت مراکز خدماتی، امدادی و درمانی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از این مصوبه مستثنی بوده و طبق روال عادی فعالیت خواهد بود. در خصوص فعالیت بانک‌ها نیز شورای هماهنگی بانک‌ها، در شهرستان‌ها تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.