کاهش نسبی دما؛ گرمترین شهرها خنک شدند | دمای ۱۰ شهر بالای ۴۰ درجه ماند

همشهری آنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 17:23
امروز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت با کاهش نسبی دمای هوا، دما فقط در چند نقطه کشور بالاتر از ۴۰ درجه سانتیگراد رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، در این روز راسک در سیستان و بلوچستان و بستک در هرمزگان هر یک با ثبت دمای ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقاط کشور بودند. راسک در روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت با ثبت دمای ۴۵ درجه سانتیگراد بالای صفر رکورد گرما را شکسته بود.

در سیستان و بلوچستان همچنین زهک و زابل هر یک با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و سرباز و دلگان هر یک با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر جزو گرمترین نقاط در این روز بودند.

در هرمزگان نیز دمای هوا در شهرستان پارسیان به عدد ۴۱ رسید. در کرمان عنبرآباد و در فارس شهرستان لامرد هر یک دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر را ثبت کردند. همچنین شهر اهواز در خوزستان با ثبت دمای ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر جزو گرمترین نقاط کشور در این روز بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.