اختصاص ۲۰ میلیارد برای بهسازی و آسفالت محورهای روستایی بخش ززوماهرو

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 11:16
الیگودرز- فرماندار الیگودرز، از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ابنیه فنی، عملیات زیرسازی و آسفالت محورهای روستایی بخش ززوماهرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اداوی، فرماندار الیگودرز، از وضعیت محورهای فرعی «شول‌آباد»، «بنگ»، «گلی چاس»، «ورگ و زیبا» بازدید کرد.

اداوی اظهار داشت: کل این محور ۴۰ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۵ کیلومتر آن زیرسازی شده و ۴/۵ کیلومتر نیز تحت عملیات آسفالت تک‌لاین قرار گرفته است.

انعقاد قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی برای اجرای ابنیه فنی، زیرسازی و آسفالت

فرماندار ویژه الیگودرز در ادامه از اختصاص اعتبار برای تقویت زیرساخت‌های این مسیر خبر داد و افزود: در همین راستا قراردادی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان جهت اجرای ابنیه فنی، عملیات زیرسازی و آسفالت محورهای مذکور منعقد شده است تا روند تکمیل پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

اداوی در حاشیه این بازدید، با اهالی منطقه دیدار و در خصوص مشکلات، نیازها و مطالبات آنان به گفت‌وگو پرداخت.

فرماندار الیگودرز با تأکید بر تکمیل پروژه‌های راهسازی در بخش ززوماهرو، از عزم جدی مدیریت شهرستان برای بهبود زیرساخت‌های روستایی و تسهیل تردد اهالی منطقه خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.