جوجیستو با طعم مادرانه/ پناه 5 ماه تماشاگر مبارزه کاپیتان تیم ملی

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 03 خرداد 1405 - 10:16
نسیم محمدی، کاپیتان تیم ملی، این‌بار در اردوی انزلی، مشق قهرمانی را با مادری درهم آمیخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، نسیم محمدی، بانوی رزمی‌کار اهل استان تهران، مسیر موفقیتش را از همان هشت‌سالگی روی تشک جودو آغاز کرد؛ جایی که با عشق و تمرکز، وارد رشته شد و در ادامه توانست چندین مقام قهرمانی در سطح کشوری به دست آورد.

اما زندگی همیشه در یک نقطه نمی‌ایستد، نسیم در سال 2014 پایش را به دنیای جوجیتسو گذاشت و یک سال بعد، در سال 2016 اولین مدال آسیایی‌اش را از آن خود کرد؛ مدالی که شروع یک راه طولانی‌تر بود، از همان زمان تا امروز، او با شایستگی و پشتکار در جایگاه کاپیتان تیم ملی جوجیتسو بانوان قرار گرفته است.

تیم ملی جوجیتسو , جوجیتسو , اخبار بندرانزلی , تیم ملی جوجیتسو , جوجیتسو , اخبار بندرانزلی ,

سال گذشته نیز تجربه‌ای تازه به کارنامه‌اش اضافه شد؛ وقتی به عنوان مربی تیم ملی بانوان در کنار دختران ملی‌پوش حضور یافت تا آموخته‌هایش را منتقل کند و نسل جدید را همراهی کند.

امروز، پس از سال‌ها تلاش و افتخارآفرینی، نسیم محمدی در اردوهای تیم ملی که به میزبانی استان گیلان در شهر بندرانزلی برگزار می شود کنار دختر پنج‌ماهه‌اش، پناه‌خانم حضور دارد؛ تصویری زیبا از اینکه موفقیت فقط یک مقصد نیست، یک سبک زندگی است؛ از یک تشک ورزشی تا آغوش مادرانه.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.