برگزاری کارگاه‌های آموزشی هنرهای تجسمی به مناسبت آزادسازی خرمشهر

ایرنا یکشنبه 03 خرداد 1405 - 21:27
تهران- ایرنا- اداره کل هنرهای تجسمی به مناسبت آزادسازی خرمشهر کارگاه‌های آموزشی هنرهای تجسمی برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا از اداره کل هنرهای تجسمی؛ به مناسبت چهل و چهارمین سالروز آزادسازی خرمشهر در جنگ تحمیلی هشت ساله و همچنین گرامیداشت شهدای جنگ رمضان، اداره کل هنرهای تجسمی اقدام به برگزاری کارگاه‌های هنرهای تجسمی در رشته‌های مختلف می‌کند.

کارگاه‌های آموزش هنر روز یکشنبه سوم خرداد از ساعت ۱۵ تا ۱۹ با حضور ۲۰ نفر از هنرمندان در پهنه رودکی برگزار خواهد شد.

فاطمه سنقری، نغمه تبایی، سوقندی، حامد هادوی، الناز منیری، فرشته محقق، فاطمه غفاری و مهسا شمسی‌پور در شاخه نقاشی، علی تن، مراد فتاحی، فرهاد نیازی، ابوالفضل گودرزی و خوشبخت در شاخه خوشنویس و نقاشی‌خط و حسام طباطبایی در شاخه تصویرسازی در این کارگاه‌ها به خلق اثر هنری می‌پردازند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.