معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: باید از مناسبت‌های فرهنگی بهترین استفاده را برد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:37
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را برای ایجاد فاصله بین نسل جوان و مسائل دینی به‌کار می‌گیرد که برای مقابله با این موضوع، باید از اعیاد و مناسبت‌های دینی و فرهنگی بهترین استفاده را برد.

سید مسعود حسینی دوشنبه ۱۱ خرداد در نشست شورای فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن  عید سعید غدیرخم، افزود: غدیر از جایگاه والایی میان شیعیان برخوردار است و باید توجه ویژه‌ای به این مناسبت مهم داشته باشیم.

وی ادامه داد: دهه ولایت و امامت و البته عید غدیر فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با اعیاد اسلامی خصوصا فرهنگ غدیر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت توجه دستگاه‌های فرهنگی به مناسبت‌های دینی و مذهبی، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان نسل آینده ساز کشور با دین اسلام و مذهب تشییع است، بنابراین باید از اعیاد و مناسبت‌ها برای از بین بردن این حربه‌ها و نقشه‌های دشمن به نحو احسن استفاده شود.

حسینی بیان کرد: مناسبت‌های فرهنگی، تاریخی و رویدادهای موجود در تقویم فرصتی عالی برای برنامه‌ریزان فرهنگی هستند تا مردم جامعه را به درک عمیق‌تری نسبت به این موضوعات برسانند. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.